Feedback
Feedback
Bespreekbaar maken van gedrag gaat veel beter als je weet hoe je een feedbackgesprek voert.
Bijstander worden, iets doen, iets zeggen. Belangrijk, niet zo gemakkelijk… maar wel te leren. En wij helpen daarbij. Voordat mensen grensoverschrijdend gedrag bespreekbaar (kunnen/durven) maken zullen ze eerst moeten leren hoe je überhaupt een feedbackgesprek voert.
“Feedback is gewoon een gesprek” zegt Axelle de Roy van Lomans & De Roy. Ze heeft daarvoor een aantal producten ontwikkeld die mensen op een laagdrempelige manier laten wennen aan feedback. Te beginnen met positieve feedback. Om feedback te kunnen en durven geven is allereerst contact, verbinding nodig. Hoe je dat effectief doet, daarover gaat ‘Smalltalk (on)gemakkelijk?’. Vinden collega’s het überhaupt nog moeilijk om zaken met elkaar te bespreken, dan kan het helpen om te beginnen met feedbacktrainingen.


Smalltalk ongemakkelijk?
Soepel en effectief contact leggen op het werk
Vind jij het ook lastig om aan smalltalk te doen? Weet je niet waar je het over moet hebben als een collega of klant informeel wil kletsen? Vraag je je af hoe je contact legt op een congres of voor een vergadering waar je niemand kent? Dan is dit boek voor jou!
Koop deze uitgave bij Managementboek.
